Pages

Monday, November 28, 2011

7 Hari Mencintaiku

7 Hari Mencintaiku - Siti Rosmizah




Saya suka sangat membaca novel. Mak saya kata, semasa mak mengandungkan saya, dia amalkan membaca. Walaupun hanya sekeping kertas pembalut nasi lemak.


Sebab itu saya suka membaca. Dulu-dulu, mak selalu beli buku cerpen atau novel yang terpakai yang dijual di pasar malam. Dulu-dulu semua buku tak kira buku apa, yang dijual di Pasar Malam harganya cuma RM 1. Saya ingat lagi, kebanyakan buku cerita yang mak beli hasil nukilan Othman Puteh. Percaya tak, saya mula mengumpul novel pada umur 8 tahun (sebab masa tu saya baru lancar membaca).

7 Hari Mencintaiku, novel yang sangat-sangat menarik. Saya sanggup ulang baca novel ni berbelas kali. Apa yang pasti, semua novel Siti Rosmizah memang best!


Tak percaya beli dan baca...


2 comments: