Pages

Sunday, April 13, 2014

Skincare....

Malas nak cakap banyak. Kenal sangat dengan diri sendiri... Selalu apa-apa produk skincare atau penjagaan diri yang saya guna tak boleh bertahan lama. Mula-mula okey, sangat berkesan tapi lepas 2, 3 bulan kembali keadaan asal. Macam tak ada kesan langsung... Kenapa ekk...

Kali ni nak tunjukkan skincare yang saya guna dan pernah guna...

Pencuci muka tiada dalam gambar sebab dah abesss...
Sebelum guna set Yves Rocher ni, saya guna set Nano White. Yang Diana Daniell jadi dutanya. Beli pencuci muka, penyegar, krim siang dan malam, serum.... Okey sangat... Kulit makin cerah dan jeragat pun makin pudar. Tapi sekejap je lepas tu produk tu tak berkesan untuk saya.

Kemudian guna Yves Rocher. Macam mana nak sebut pun tak tahu lah.. Kesannya pun okey... sama gak, tak lama lepas tu jadi macam biasa.


Gagahkan diri membeli Estee Lauder. Baca dalam forum macam best. Okey jugak... lepas tu jadi sama macam yang lain-lain jugak.


Cuba pulak Clinique... Best jugak...ending sama macam yang lain-lain.

Yang terbaru...


Harap-harap berkesan untuk saya... Amiinnn....

No comments:

Post a Comment