Pages

Friday, December 14, 2012

Kenapa PiNk...

Saya suka warna putih. Kalau boleh saya nak kumpul semua barangan saya berwarna putih. Tapi setiap kali nak beli sesuatu, saya mesti terpilih barang yang berwarna merah jambu...

Handbeg - Beli kat Hadyai
towel

mug - beli kat Cameron

botol Air

Beg - saya isi telekung

Pensel case
External Hard Disc case

Bekas cincin 

seterika

lapik meja... sebenarnya lapik peti ais, lapik pinggan... semua kaler pink

Bantal
berus - semut tu hiasan jer... heheeee

Notice board

cermin ni kaler pink
Nak beli reben pun kaler pink
seliper ni saya google,.. sama macam saya punya...
 Ada jer barang saya kaler putih...


Notebook dan mouse

tablet


Kamera Olympus hadiah BDay...
 Ada je kaler hitam...hehhee

Tapi kaler pink yang yang sentiasa menjadi pilihan mata saya ni bukankah kesukaan nabi. Nabi suka kaler putih, pink dan hijau....

No comments:

Post a Comment