Pages

Sunday, April 21, 2013

Nasi Lemak Paling Sedap - selingan

Mesti muak kan cerita pasal Jakarta-Bandung. Macam kawan saya, dia kalau bosan bercakap dengan saya siap paling muka ke lain... hoho...sian saya... Saya tak sampai hati nak buat macam tu kat orang... eh..apa yang melalut ni

Ok cerita pasal nasi lemak. Minggu selepas minggu cuti sekolah haritu saya balik kampung...Ipoh... Setiap kali balik Ipoh, ayah mesti belikan saya nasi lemak untuk sarapan. Banyak nasi lemak yang sedap sekitar rumah saya.. Tapi yang paling sedap nasi lemak ni...







Sedap okeh... Selalunya ada kacang goreng, tapi dah abes.. Saya makan 2 bungkus tau sebab sedap. Saya, kalau beli nasi lemak saya akan pilih sambal ikan bilis dan telur je... tak suka kalau ambil sambal selain ikan bilis... Rasa tak ori..
Adess... terliur lak...

No comments:

Post a Comment